czwartek, 3 kwietnia 2014

Zainspiruj się na kwiecień

     W tym miesiącu postawiłam na motywacje/inspiracje dotyczące konkretnych części ciała. Spowodował to chyba fakt, że sama nie potrafię zdecydować, nad czym powinnam najbardziej się skupić - uda czy brzuch? Jestem w trakcie "Squat Challenge", więc można powiedzieć, że moja uwaga skierowana jest obecnie na pośladki i uda, ale w tym samym czasie czuję niedosyt ćwiczeń na brzuch. Zdecydowanie muszę opracować sobie bardziej konkretny plan. A jak jest     z tym u Was? Macie jakieś konkretne partie ciała, nad którymi pracujecie, czy nie przywiązujecie do tego wagi i ważny jest dla Was po prostu sam wysiłek fizyczny?

Ramiona


Dekolt/biust


Brzuch

Pupa


Uda/nogi
  
pictures source: weheartit.com

2 komentarze:

  1. świetne inspiracje, mi zależy na ogólnej poprawie ciała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, ja nie zwracam na co dzień , liczy się wysiłek, ale moje ulubione ćwiczenia są na pośladki i nogi. Tak, że te partie mam wyjątkowo wyrzeźbione, a czuję niedosyt względem brzucha. Tu by się przydało popracować, niestety nie lubię ćwiczeń na brzuch.

    OdpowiedzUsuń