niedziela, 23 marca 2014

Squat Challenge


     Jutro rozpoczynam Squat Challenge! :) Czuje w sobie ostatnio mega dużo energii do ćwiczeń, dlatego postanowiłam wykorzystać ten swój obecny stan i wreszcie spróbować tego, o czym myślałam już od dawna. Oglądając efekty u innych, strasznie nakręciłam się na to wyzwanie.
I skoro piszę o nim tutaj, to mam podwójną motywację - teraz polec już nie mogę ;) . Publicznie ogłosiłam, że się tego podejmę, więc nie mam już wyjścia. Jeśli się odważę, to na koniec tego wyzwania wrzucę na bloga zdjęcia "przed" i "po".
     Na internecie można znaleźć tryliard różnych zestawów Squat Challenge. Każdy
z pewnością znajdzie coś idealnego dla siebie. Ja wybrałam zestaw, który umieszczam poniżej. Trzymajcie kciuki ;D !

 
Przed rozpoczęciem wyzwania trzeba się jakoś zmotywować, prawda?

 
 

No i na koniec oczywiście Ryan ❤ , który regularnie od dawna motywuje dziewczyny na całym świecie! ;)
 
 
 
 

pictures source: weheartit.com

6 komentarzy:

  1. Powodzenia! I niech Ryan <3 będzie z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ćwiczę ;*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki:) Bardzo ciekawa jestem efektów!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję, że wytrwasz do końca ;-) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :)
    PS. Myślałam, że tylko ja tak szaleję na punkcie Ryana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Ja nie robię żadnych challenge, po prostu ćwiczę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń