wtorek, 25 lutego 2014

XHIT Daily

     Jestem ogromną fanką kanałów fitness na YouTube! Uważam, że jest to świetne miejsce dla kogoś, kto rozpoczyna swoją przygodę z ćwiczeniami.  
     Pod koniec 2013 roku pisałam już o moim ulubionym (ever!!) kanale na YT -  Tone It Up (wpis na blogu: Tone It Up!). Dziś czas na kolejną dawkę ćwiczeń. Przedstawiam dziewczyny z XHIT Daily. Myślę, że wielu z Was zna już ten kanał, ale jeśli jeszcze gdzieś kryją się nieświadome niczego osoby, prędko sprawdźcie to sami. 

     Poniżej 3 zestawy, które ostatnio najczęściej wykorzystuję podczas domowego treningu.




     Na koniec filmik, który przyniesie pomoc wszystkim cierpiącym na ból w okolicach szyi po intensywnym ćwiczeniu brzuszków. Męczyłam się z tym problemem już od dawna, a dzięki XHIT Daily udało mi się go zminimalizować. Serdecznie polecam!

9 komentarzy:

  1. Wiosna się zbliża czas się zabrać za odnowienie formy, kocham biegać, ale w deszczowe dni chętnie spojrzę na te kanały na YT, które proponujesz :) - dzięki za post,
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  2. niezłe ćwiczenia, ale mi bieganie w zupełności wystarcza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tutoriale;)
    Zycze powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zestawy ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już któryś raz czytam o tych ćwiczeniach (chociaż Chodakowskiej nie przebiją :D ) - muszę wypróbować... w końcu... !

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha dzięki, też mi się podobają! :)

    A co do przedstawionych przez Ciebie ćwiczeń - zwłaszcza co do tego ostatniego co do szyi. Może na taki ból pomóc robienie tzw. półbrzuszków i staranie się nie zginać szyi w czasie ćwiczeń. Wiem, że to dość trudne, ale pomaga :)
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. z XHIT Daily ćwiczyłam 17 minutowe cardio aniołków VS i ćwiczenia na brzuch ;) cardio dał mega wycisk! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie super filmik! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować!

    http://klaudiachrol.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń