środa, 27 listopada 2013

Ulubione ćwiczenia listopada

     Mam nadzieję, że listopadowa pogoda nie zniechęca Was do ćwiczeń! Jeżeli jednak brakuje Wam motywacji - poniżej przedstawiam krótkie filmiki z ćwiczeniami, które szczególnie przypadły mi do gustu w mijającym miesiącu. Wszystkie pochodzą z mojego, obecnie, najbardziej inspirującego i motywującego kanału - Tone It Up!
     W ostatnim czasie po prostu nie mogę ukryć zachwytu nad tymi dziewczynami i opowiadam o nich wszystkim wokół. Są tak pełne pozytywnej energii, mają tyle pomysłów i za każdym razem mnie zaskakują. Jestem fanką ich przepisów - zdrowych, a przy tym niesamowicie smacznych. Ich dieta wcale nie polega na ograniczaniu się i zakazach, ale na rozsądnym planowaniu i zróżnicowanych posiłkach. A ćwiczenia z gorącą plażą i turkusowym oceanem w tle? Od razu przywołują u mnie wspomnienia najlepszych wakacji. Odnalazłam na ich stronie i kanale youtube'owym mnóstwo inspiracji dla dalszej walki o siebie i motywacji do dbania o zdrowe odżywianie i wysiłek fizyczny. Myślę, że Wy również znajdziecie tam coś dla siebie.
     Zapraszam więc do oglądania, śledzenia, a przede wszystkim do ćwiczeń! :)


 

 



3 komentarze:

  1. Jak na razie ćwiczyłam z nimi już kilka razy. Mieszam ich ćwiczenia z ćwiczeniami Cassey Ho. Bardzo dobrze się przy tym bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie;)http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię miks ćwiczeń Cassey Ho, Mel B. i Ewy Chodakowskiej :D Ciężko mi znaleźć jeden idealny dla siebie program ćwiczeń, więc od każdej trenerki coś wybieram by osiągnąć idealny plan treningowy.
    http://izoldowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń