sobota, 16 listopada 2013

Tone It Up!

     Nie mogę dłużej czekać, żeby się tym z Wami nie podzielić. Pewnie niektóre z Was już dobrze znają to, o czym będzie dzisiejszy post, ale ja odkryłam to stosunkowo niedawno i była to miłość od pierwszego wejrzenia ;DD !
     Dziś opowiem Wam o cudownym kanale na YouTube - Tone It Up. To idealne miejsce dla tych, które uwielbiają fitness, mają bzika na punkcie zdrowego odżywiania i nieustannie szukają inspiracji. Karena i Katrina to piekielnie motywujące dziewczyny. Są niezwykle urocze, mają w sobie mnóstwo ciepła i pozytywnej energii. Jak same o sobie mówią, są naszymi trenerkami, przyjaciółkami i zawsze możemy na nie liczyć. Trenuję z nimi od niedawna, ale już czuję, że ich metody działają. Świetne jest również to, że na ich kanale znajdziemy ogromną ilość różnych rodzajów ćwiczeń, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Ja najbardziej upodobałam sobie trening na uda i pośladki. Już od dawna szukałam takiego miejsca jak to, ale nic nie przykuło mojej uwagi. Dopiero kiedy zobaczyłam Karenę i Katrinę - ten plażowy klimat po prostu mnie zachwycił i pochłonął w całości. 
     Oprócz kanału na YouTube dziewczyny prowadzą bloga - ToneItUp.com. W każdy poniedziałek pojawia się na nim post motywujący, który ma dać nam inspirującego i energetyzującego kopa na cały tydzień. Wtorki Tone It Up są dedykowane ćwiczeniom. W środy "wszystko się może zdarzyć" ;) . W piątki pojawiają się zdrowe i przepyszne przepisy. Te polecam szczególnie! Ostatnio wypróbowałam ich marchewkowe racuszki - niebo w gębie!

 
 
 
 
 
 
 
 weheartit.com

4 komentarze:

  1. Ten kanał jest rewelacyjny !

    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też o nich nie słyszałam ;D Przejrzę ich kanał, bo zapowiada się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ćwiczę z nimi już ponad rok, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak ewwwa ćwiczę z nimi ponad rok i po prostu je uwielbiam :) Świetne treningi, piękne widoki, słońce, plaża...

    OdpowiedzUsuń