poniedziałek, 23 września 2013

UPDATE

     Wróciłam z najlepszych wakacji w moim życiu (Alanya  , już za Tobą tęsknię i planuję powrót!). I mimo mojej pogłębiającej się z tego powodu depresji - w psychologii nazywa się to PHT, prawda? - mam teraz jeszcze więcej energii i motywacji do działania. Dlatego wypadałoby zrobić tutaj mały update.
     Jeżeli komuś choć trochę podoba się to, co próbuję tutaj tworzyć, zapraszam na mojego Facebooka. Regularnie zamieszczam tam moje inspiracje i motywacje - zdjęcia, krótkie ciekawostki, piosenki. Nawet jeśli nie pojawiam się przez jakiś czas tutaj, na blogu, to tam z pewnością można mnie znaleźć prawie codziennie.   

     Będzie jeszcze troszkę prywaty... Chciałabym powiedzieć coś do tych wszystkich osób, które walczą ze sobą, ze swoimi słabościami. NIE PODDAWAJCIE SIĘ! Najważniejsze jest to, żeby wyznaczyć sobie cel i uparcie do niego dążyć. Nawet jeżeli droga do spełnienia marzeń jest długa i wyboista - WARTO! Nigdy nie chciałabym spojrzeć na swoje odbicie w lustrze i przyznać, że się poddałam, zrezygnowałam. Dlaczego? Bo początki były ciężkie? Czy po prostu byłam zbyt leniwa? Nie, nie nie! Ja będę walczyć dalej. Chcę osiągnąć to, o czym marzę i nie spocznę, dopóki tego nie spełnię. Wiem, że nie będzie lekko, że będę miała chwile załamania. Ale mój cel jest więcej wart! Ja się nie poddam, więc i Wy walczcie!
 
     A na koniec trochę nowych piosenek, które towarzyszyły mi podczas imprezowych tureckich nocy, a jednocześnie uważam, że świetnie nadają się do ćwiczeń. Sama wczoraj je wypróbowałam i naprawdę energetyzują! Zapraszam więc do przesłuchania i wykorzystania :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz