niedziela, 11 sierpnia 2013

Twój PŁASKI BRZUCH Ci za to podziękuje!


     Płaski brzuch - to właśnie nad nim staram się ostatnio pracować. Wiadomo, że największe efekty przynoszą regularne ćwiczenia. Nie można jednak zapominać o rozsądnym odżywianiu się. Na rynku znajdziemy wiele produktów, które są ogromnie pomocne w walce z niechcianym tłuszczykiem, który gromadzi się w okolicach brzucha.

CYNAMON – jest polecany przez medycynę chińską jako lek przeciw przeziębieniom oraz kłopotom trawiennym. Pomaga utrzymać właściwy poziom cukru we krwi, szczególnie u osób odchudzających się.

CYTRYNA – pobudza trawienie. Dodaj sok z cytryny do szklanki wody i wypij ją rano. Dobre trawienie to sprawa zasadnicza podczas zrzucania zbędnych kilogramów!

FASOLA – ma najwięcej błonnika spośród wszystkich jarzyn! Rośliny strączkowe są też bogatym źródłem białka. 

GORZKA CZEKOLADA – potrafi zapewnić dobry humor na całe popołudnie ;) . Już kilka kostek czekolady i filiżanka zielonej herbaty zapewnia dzienną dawkę przeciwutleniaczy.

GRZYBY – mają mało kalorii, a dużo wody. Dodają aromatu potrawom. Zawierają sporo mikroelementów.

JAGODY – są pyszne, niskokaloryczne i nie podnoszą poziomu cukry we krwi.

JAJKO – jest łatwe do przygotowania i ma wiele zastosowań. Jest źródłem protein i witamin z grupy B i D. 

JOGURT NATURALNY – jest świetną przekąską (w porze drugiego śniadania), ponieważ ma sporo białka. Unikaj jednak jogurtów „light”! Zawierają one dodatkowe substancje, które są niekorzystne dla zdrowia.

KOMOSA RYŻOWA (quinoa) – zawiera dużo żelaza i protein. Jest równie uniwersalna jak ryż i z powodzeniem może go zastępować.

KURCZAK – zawiera chude białko, które sprawia, że długo pozostaje z nami uczucie sytości. Mięso kurczaka ma także witaminy z grupy B, dodające energii. 

KURKUMA – jest jednym z najsilniejszych naturalnych środków przeciwzapalnych. Badania sugerują, że może zapobiegać tyciu.

ŁOSOŚ – jest moim zdecydowanym faworytem :D ! Jak inne tłuste ryby zawiera zdrowe tłuszcze omega-3 i dużo białka.

OGÓREK – jest moczopędny, przyczynia się do usuwania nadmiaru płynów z organizmu. Jego skórka jest bogatym źródłem błonnika.

OLIWA – jest zdrowym tłuszczem nienasyconym. Pomaga utrzymać wagę. Jeżeli towarzyszy Ci przez cały czas efekt jo-jo, a twoja waga nieustannie skacze w górę i w dół, zastąp tłuszcze zwierzęce oliwą.

PŁATKI OWSIANE – zawierają węglowodany złożone, które powoli uwalniają energię (w przeciwieństwie do słodzonych płatków śniadaniowych). Owsianka wpływa łagodząco na układ pokarmowy.

POR działa moczopędnie. Jedząc przez dwa dni tylko zupę z porów, szybko zaczynamy tracić na wadzę.

„ZIELENINA” – najbardziej oczywisty wybór osób na diecie – niskokaloryczna i pełna witamin.

ZIELONA HERBATA – sprzyja pozbywaniu się nadmiaru wody i gazów, ma działanie stymulujące. Spróbuj zastąpić nią kawę.

 weheartit.com

2 komentarze:

  1. jem wszystko, a nie chudnę... choć z drugiej strony również nie tyję ( no może przez weekend po drinkowaniu), więc chyba właśnie o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty, które wymieniłam w powyższym poście służą nie tyle samemu chudnięciu, ale pomagają żołądkowi trawić sprawniej. Dzięki nim nie powinno się mieć problemów ze wzdęciami i uczuciem przejedzenia :)

    Masz więc rację - o to tu chodzi :) i tak trzymać!! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń