sobota, 9 lutego 2013

Taniec brzucha dla początkujących

     Jestem zakręcona na punkcie tańca brzucha! A jeśli dodatkowo ten sposób wysiłku fizycznego może przybliżyć mnie do szczuplejszej sylwetki i poprawy sprawności, moja miłość do tej sztuki wzrasta dziesięciokrotnie. Postanowiłam więc wziąć się za niego intensywniej, niż do tej pory. Wprawdzie nie mogę się jeszcze (JESZCZE! ;) pochwalić zaawansowanym poziomem umiejętności w tej dziedzinie, ale mam ogromną aspirację ciągłego doskonalenia się. Chciałabym też zarazić innych pozytywną energią, którą czuję za każdym razem, kiedy kończę ćwiczyć taniec brzucha.
     Zaczynałam w internecie. Można tu znaleźć mnóstwo inspiracji i dobrych rad. Oczywiście, jeżeli ma się duże aspiracje, polecam szkoły taneczne i kluby fitness, które oferują lekcje tańca brzucha oraz organizuję wiele warsztatów i pokazów. Ja już takie miejsce znalazłam i zaraz po feriach mam zamiar dołączyć do grupy. A w ramach zachęty przygotowałam dla Was kilka filmików, które mnie wprowadziły w świat tańca brzucha i sprawiły, że mam ochotę na więcej. Enjoy!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz