środa, 26 września 2012

Powrót z raju... | Inspiracje na nowy sezon

     Okropnie długo mnie tu nie było! Mam jednak solidne wytłumaczenie! Żadne lenistwo i brak chęci. Na początku tego tygodnia wróciłam z upragnionych, wyczekanych i wymarzonych wakacji w Turcji. Z istnego raju na ziemi! To właśnie ta podróż była powodem, dla którego musiałam ograniczyć swoje wizyty na blogu. Jestem już jednak z powrotem, zaopatrzona w mnóstwo pozytywnej energii i motywacji do dalszego działania!
     Fakt, że wspominam o moim wyjeździe do Turcji nie jest przypadkowy. Nie chcę tu jednak opisywać moich wakacji i zdawać z nich szczegółowej relacji. Chodzi o coś zupełnie innego. Ten piękny i zachwycający kraj dał mi coś o wiele bardziej cennego, niż sam odpoczynek i magiczne wspomnienia ;) - siłę!
     Może wydać się to bardzo banalne, ale dla mnie ma ogromną wartość. Każdemu polecam taki wyjazd, który pozwoli choć na tydzień zapomnieć o szarej i nudnej rzeczywistości, a przeniesie w świat kolorów, tańca, orientalnej muzyki i ludzi, którzy wypełnieni są pozytywnym myśleniem!
     Jest mi dobrze z samą sobą. Czuję się piękna i wyjątkowa. Moje poczucie własnej wartości wzrosło o tysiąc procent. Jestem pewna siebie. Mam więcej energii. I już czekam na kolejną taką podróż! 
     Ostatnie tygodnie pozwoliły mi odetchnąć i zebrać siły na dalszą walkę o szczupłą i zdrową sylwetkę. Mam w sobie jeszcze więcej motywacji i chęci! I już od dziś zabieram się do "roboty".
     Nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła z podróży kilku nowych piosenek, które będę nucić zapewne aż do Bożego Narodzenia. Akurat świetnie się składa, ponieważ nowe utwory idealnie nadają się jako podkład dla ćwiczeń: 
• Don Omar & Lucenzo - Danza Koduro 
• Helena Paparizou - My Number One 
• Sean Paul & Alexis Jordan - Got 2 Luv U
• Nicki Minaj - Starship

Pitbull & Marc Anthony - Rain Over Me
• Gusttavo Lima - Balada (Tche Tcherere Tche Tche)
• Simple Plan & Sean Paul - Summer Paradise
 
 
     W dzisiejszym poście zamieszczam kilka inspirujących mnie zdjęć, a już jutro kilka nowych przepisów na piękno :) - serdecznie zapraszam.  

 
 


 ♥ ♥ ♥     Nigdy nie zapomnę!
 weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz