wtorek, 4 września 2012

Playlista

     Dzisiejszy post jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ dotyczy on jednej z najważniejszych dziedzin mojego życia - muzyki.
     Od dawna próbuję znaleźć swój własny sposób na ujarzmienie biegania. To dyscyplina sportu, którą bardzo chciałabym polubić, ale wciąż mam wobec niej wiele oporów. Chyba nie jestem typem biegaczki ;). Wiem jednak, jak wiele może nam dać ten sposób wysiłku fizycznego, więc nie poddaję się i dalej czekam na chwilę, aż pokocham poranny jogging. 
     Jest jedna rzecz, bez której nie wyobrażam sobie biegania - muzyka! To ona dodaje mi sił i energii. Motywuje mnie i sprawia, że bieganie staje się przyjemniejsze. Na mojej playliście nie ma jednak piosenek przypadkowych. Nie muszą one być szybkie i bardzo rytmiczne. Mają one jednak jedną podstawową cechę. Z każdą piosenką łączy się pewna historia, wspomnienie. Może wydać Wam się to dziwne, ale u mnie ten sposób selekcji utworów na mp3 sprawdza się znakomicie. Dlaczego?
     Zauważyłam, że kiedy za bardzo skupiam się na samym poruszaniu mięśniami podczas biegu, szybciej się męczę. Próbuję więc odciągnąć moje myśli od wysiłku fizycznego i przestawić się na coś, co pozwoli mi zapomnieć, że zostało mi jeszcze 25 minut biegu ;) Nie chcę jednak zapełniać głowy problemami dnia codziennego i szukać dla nich rozwiązań. Wierzę, że pozytywne myślenie dodaje nam energii i siły, więc stosuję się do tego. Każda piosenka na mojej playliście związana jest z czymś przyjemnym. Utwory towarzyszące mi podczas gorących wakacji (Bailando). Piosenki kojarzące się z osobą, która wniosła do mojego życia coś pozytywnego (I'm Yours). Aranżacje moich ulubionych artystów, którzy są dla mnie inspiracją (Beyoncé). Piosenki, do których szaleńczo bawiłam się na dyskotekach (I Wanna Dance With Somebody). I mogłabym tak wymieniać w nieskończoność...
     Naprawdę, z każdym utworem, który znajdziecie poniżej, wiąże się historia, wspomnienie, chwila, która wywołuje na mojej twarzy uśmiech i naglę łapię się na tym, że biegam już od 35 minut i nie czuję zmęczenia!
     Oto link, pod którym znajdziecie PLAYLISTĘ DO ĆWICZEŃ, którą systematycznie będę uzupełniać.  Mam nadzieję, że się Wam spodoba ;).  
     A poniżej moi ostatni ulubieńcy:

Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Sean Paul - Like Glue
◦ Sean Paul - Get Busy
◦ Sean Paul - Temperature
◦ Sean Paul - We Be Burnin
◦ Rihanna - S&M
◦ Rihanna - Who's That Chick
◦ Rihanna - Only Girl
◦ Rihanna - Where Have You Been
◦ Katy Perry - Hot 'n Cold
◦ Katy Perry - I Kissed A Girl
◦ Katy Perry - Last Friday Night
◦ Katy Perry - California Gurls
◦ Beyoncé - Crazy In Love
Beyoncé - Single Ladies
Gloria Gaynor - I Will Survive
◦ Loona - Bailando
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
Lou Bega - Mambo no 5
Kaoma - Lambada
Carrapicho - Tic Tic Tac
◦ Spice Girls - Wannabe
◦ Ricky Martin - Livin La Vida Loca
◦ Ricky Martin - She Bangs
◦ Ricky Martin - Maria
◦ Jennifer Lopez - Let's Get Loud
Inner Circle - Sweat (A La La La La Long)
◦ Shakira - She Wolf
◦ Shakira - Loca Loca
◦ Jason Mraz - I'm Yours
◦ Westlife - Uptown Girl
◦ Mamma Mia! - Does Your Mother Know
◦ Mamma Mia! - Voulez-Vous
◦ Mamma Mia! - Gimme Gimme Gimme
◦ Mamma Mia! - Lay On Your Love On Me
◦ Mamma Mia! - Mamma Mia

4 komentarze:

  1. Podoba mi się :) Fajne, energiczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj biegałam bez muzyki i biegało mi się dobrze jak nigdy, choć to był pierwszy raz po długiej przerwie. Pewnie to też kwestia nowych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie muszę właśnie skompletować swoją playlistę ;) Póki co biegam bez muzyki.

    OdpowiedzUsuń