środa, 1 sierpnia 2012

Zainspirowana

     Chciałabym się dziś podzielić moimi ostatnimi inspiracjami, które naprawdę dają mi wiele motywacji i siły do walki. Wystarczy, że na nie spojrzę i od razu czuję się gotowa do ćwiczeń i zdrowego gotowania. Wydaje mi się, że należy przede wszystkim pokochać siebie taką, jaką się jest - potem wszystko wręcz biegnie! z górki. Nic mi po nowych butach do biegania, skoro nie potrafię wydobyć z siebie ani grama energii, by wstać rano na 30minutowy jogging. Jeżeli nie mam w sobie wiary i przekonania, że jestem warta tego, aby starać się o lepsze i zdrowsze życie, nawet nie będzie mi się chciało przygotować zdrowego koktajlu ze świeżych owoców. Może to śmieszne, ale szukanie właśnie takich inspiracji, jakimi dziś chciałabym się podzielić, daje mi ogromnego kopa! Skoro inne dziewczyny mogą tak pięknie wyglądać i mieć idealną sylwetkę - ja też mogę. Wystarczy odrobinę się postarać. O! A to przepyszne jedzenie na zdjęciu? Wygląda tak niesamowicie smacznie, ale i zdrowo. Sama muszę spróbować przyrządzić coś takiego. A te ćwiczenia? Wcale nie wyglądają na takie trudne - da się zrobić! ;)
     Szukajmy inspiracji wszędzie! Każda rzecz, każde słowo można dam dać wiele energii i motywacji!

 
 
 
 
 
 
weheartit.com

2 komentarze: