poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Warto być w dobrej formie, bo...

 
 ... nie ma lepszego sposobu na rozpoczęcie dnia. 

 
 ... porównując to do wszystkiego, czego już próbowałam, właściwe jedzenie i ćwiczenia są proste.

... wysportowane i zdrowe ciało tworzy mnie.

... jestem przygotowana na postęp, nie wymówki.

... kiedy spojrzę wstecz, uświadomię sobie, jak wiele przeszłam.

... moje ciało jest świątynią, nie śmietnikiem.

... chciałabym być znana, jako osoba, która regularnie zjawia się na siłowni.

... chcę być bardzo dosłowna, mówiąc, że harowałam na takie ciało.

... moje ciało jest najlepszą inwestycją, którą kiedykolwiek uczyniłam.

... kocham uczucie spalania kalorii podczas ćwiczeń.

... chcę zainspirować innych do dbania o formę i być żywym dowodem, że jest to możliwe.

... chcę być lepszą wersją siebie.

... to moja terapia.

... co mam do stracenia (oprócz tłuszczu)?

... trzymanie formy nie jest celem, ale stylem życia.

... muszę praktykować to, do czego sama namawiam.

 
... kiedy wchodzę na siłownię, czuję się jak w domu.

... dzień nie byłby kompletny, gdybym nie ćwiczyła.

... ćwiczenia są większą frajdą niż zaleganie na kanapie.

... chcę być zapamiętana, jako "przyjaciółka w formie", a nie ta leniwa.

... uczucia "JESTEM ZWYCIĘZCĄ" po skończonym treningu jest niezastąpione.

... dlaczego nie?

... kiedy będę miała 60 lat i moi przyjaciele będą musieli wymieniać biodro, ja dalej będę silna :) !


 ... udowodnię sobie, że nic mnie nie powstrzyma od osiągnięcia zamierzonego celu.


 ... będę mogła spojrzeć w przeszłość i być dumną z tego, co osiągnęłam, a nie zawiedzioną przez to, czego nie uczyniłam.


 ... uczucie realizacji celów nie równa się z niczym!


 ... nawet jeżeli teraz jest ciężko - i tak warto.


 ... chcę wyznaczać sobie następne cele, a następnie je realizować. 


Pinned Image
... chcę biegać tak, jak nigdy bym nie pomyślała.

1 komentarz:

  1. Najbardziej chyba podoba mi się "być najlepszą wersją samej siebie" :)

    OdpowiedzUsuń