poniedziałek, 9 lipca 2012

A Ty pokaż swoje nogi!

     Kobiety zdolne są do wielu poświęceń i wyrzeczeń, by ich nogi zbliżyły się do wyglądu idealnego! Większość mężczyzn przyznaje, że nogi są niesamowicie atrakcyjną częścią damskiego ciała. Jestem zdecydowanie wśród tych dziewczyn, które chciałyby w "nożnej" kwestii poprawić parę niedoskonałości. Zgrabne i wyrzeźbione łydki? Gładkie i jędrne biodra? Wszystko jest w zasięgu naszych kobiecych możliwości! Przeczytałam ostatnio, że aby osiągnąć zamierzony sukces, trzeba go sobie bardzo dokładnie wyznaczyć. Stanąć przed lustrem i zastanowić się, co chciałybyśmy uzyskać. Wprawdzie żadna z nas nie jest w stanie wydłużyć nóg, ale możemy przecież zadbać o ich kształt i poprawić kondycję skóry. 
     Należy zadbać o każdą część naszych nóg z osobna. Stopy są jedną z najbardziej ignorowanych części naszego ciała! Jak często je rozciągamy, masujemy? Badania wykazują, że w krajach, gdzie biega się i chodzi boso, rzadziej dochodzi do kontuzji! Nogi wyglądają proporcjonalnie i seksownie, jeśli łydki są wyraźnie zarysowane. Jest na to prosty sposób - wystarczy chodzić na palcach. Już 10minutowe maszerowanie na palcach i wspinanie się na nich w ciągu dnia może skutkować pięknym efektem. Ważne jest, aby ćwiczyć łydki zarówno przy prostym, jak i zgiętym kolanie. Zapewni to prawidłowy rozwój mięśni. Przy bieganiu i maszerowaniu ukształtujemy również uda. 
     Bieganie i chodzenie boso to świetny sposób na wzmocnienie stóp. Regularny jogging w umiarkowanym tempie przez 40-50 minut zdecydowanie poprawi wygląd naszych nóg. Pamiętajmy przy tym, że trening o zmiennym tempie nie pomoże nam wyszczuplić łydek! Taka forma biegu może nadto rozbudować mięśnie! 
     A może balet? Technika tego tańca nadaje ruchom delikatność i rozciąga mięśnie. Niektóre kluby fitness i studia tańca organizują zajęcia baletu dla dorosłych! W domu można ćwiczyć samemu, wymachując nogą w przód w pozycji stojącej, trzymając się krzesła.
      Ćwiczenia z piłką dla kształtnych ud? Siedząc, włóż ją między kolana i staraj się ściskać przez ok. minutę. Potem zrób 10 sekund przerwy i powtarzaj ten cykl kilka razy. Efekt murowany!
     Na pewno się UDA! Ja już biegnę na mój "ulubiony" jogging! (Mam nadzieję, że kiedyś go pokocham).

                                                                          weheartit.com


     Kończąc dzisiejszy post, chciałabym przedstawić kolejny sposób na to, by nie tylko zmotywować się do działania i zadbania o siebie, ale przede wszystkim jest to sposób na POKOCHANIE SAMEJ SIEBIE. Zainspirowałam się tutaj moim ulubionym piłkarzem - Fernando Torresem
. Codziennie rano stań przed lustrem, popatrz sobie w oczy i powiedz głośno - JESTEM PIĘKNA!

                          75eaf02c4f4d07301be241cd0141ed48_large
weheartit.com

2 komentarze:

  1. Muszę się porządnie zabrać za ćwiczenia, a wciąż brak mi motywacji :P Zawsze sobie mówię "Od poniedziałku", ale na wtorku się już kończy :) końcowy gif jest świetny ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze zaczynałam "od poniedziałku". Uważam, że najlepiej postawić sobie dokładnie sprecyzowany cel, np. chcę wyrzeźbić łydki, będę ćwiczyć taniec brzucha codziennie przez 20min! Kiedy mamy przed sobą hasło "schudnę" albo "będę ćwiczyć", nie ma w nas tak wiele motywacji i chęci.
      Polecam napisać sobie CEL na kartce i przyczepić w centralnym punkcie pokoju - przypomni, że nie można się rozleniwiać!

      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń